Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 14:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vista Home premium Dansk

Hej.

Jeg mangler en installationsdisk til Vista Home Premium. Jeg har gyldig kode osv. men systemafbildningen på min HD har en fejl.

Kan nogen hjælpe??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. marts 2014 - 16:29 #1
Hej.

  Jeg stod i en lignende situation. Jeg hentede en engelsk på en Torrent. Jeg mener kun at det er Pro & Ultimate, man kan bruge sprogpakkerne i, men der findes et hav af hacks til at enable det i de mindre versioner.

  Som et kuriosum kan jeg nævne, at MS ikke engang tilbyder den som download via TechNet.

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 21:24 #2
hvad med win 7 men ellers kik her  må ikke link til torrentz men du kan Google det http://googleerdinven.dk/?q=Microsoft+Windows+Vista+Danish+All+Versions+-+Torrentz
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. marts 2014 - 09:33 #3
Hej, Rasmus.

  Nu må du lige komme ind i kampen! Torrents er der intet galt med - hvordan tror du Linux distribueres? Det går galt, når man opfordrer til at hente piratos.
  Nu er det så netop en Vista, der spørges til, netop da der forefindes en legal nøgle til den på PC'en - så er det næppe relevant at pege på en Win7, vel? ;-)

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2014 - 00:24 #4
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. marts 2014 - 11:45 #5
Flot - hvor vil du hen med det?

Trådstarter spørger efter en Microsoft Windows Vista Home Premium på Dansk...?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2014 - 15:41 #6
Fandt en torrent efter lang tids søgen, og med det store hul fra Waoo tog det kun 22 minutter. Tak for ideerne alle, men jeg har selv løst problemet - god sommer :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. marts 2014 - 16:09 #7
Øhm - jamen selvtak...
Avatar billede repox Seniormester
01. april 2014 - 08:40 #8
Det virker lidt urimeligt i forhold til løsningen. Medmindre OP kan retfærddiggøre at forslaget om at hente en torrent ikke løste problemet tilfalder point altså alligevel CRKrogh.