Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 03:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde andre enheder

Så oplever jeg det ENDNU engang - at min lorte pc ikke kan finde en eksterne enhed, denne gang min mobil.
Min mobiol reagerer fint, når jeg sætter kablet i, min min pc reagerer ikke.
Hvad fanden er der galt. Ja undskyld sproget, men der gå sgu ikke eb halv dag uden problemer.
Avatar billede shako Novice
19. marts 2014 - 08:25 #1
Hvilket styresystem/operativsystem har du på din computer? Det lyder umiddelbart som et driverproblem - prøv at besøg din mobilproducent's hjemmeside, og se om der findes nogle computer drivere (de hedder som regelt et eller andet med USB) og så installer dem.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 08:51 #2
Windiws 8, men nu kan den godt registrere den! Mener du så stadig, at det kan være et driver problem, for min PC har lavet det nummer før.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2014 - 09:12 #3
vælger du at bruge sikker fjernelse af enheder når de afmonteres computeren, hvis de er tilsluttet usb?
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 09:21 #4
Nej, ford jeg troede, at det er blever unødvendigt, for jeg mener, at jeg ikke kunne finde funktionen der hvor den plejede at være - da jeg stadig plejede at gøre det.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2014 - 10:05 #5
Det er fordi funktionen er skjult, hvis man ikke har alle ikoner synlige i task baren. Jeg har på min ny installerde Win 8 her aktiveret at sikker fjernelse af hardware, samt andre ikoner er til stede, så kan enheden kobles rigtig fra før den fjernes. Bliver der arbejdet på enheden når du trækker den ud ligger der data og venter på at blive overført. Og lige dette gør at Windows kan have problemer med at registrere enheden igen når den tilsluttes.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2014 - 10:09 #6
Dette her gøres jo selvfølgelig i skrivebordstilstand.
Ved ikke om du bruger Metro eller skrivebord?
Har du skrivebord, så højreklik på task bar i bunden og vælg egenskaber.Tilpas meddelelsesområdet, og vælg at alle ikoner er synnlige. Så skulle du kunne bruge funktionen sikker fjernelse af hardware.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 15:41 #7
Så får jeg at vide, at det ikke er aktivt, men vises næste gang den er aktiv. Der sidder et USB kabel fra telefonen. Er det så ikke aktivt?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2014 - 16:51 #8
Nej det er ikke aktivt før Windows kan se hardwaren (telefonen) eller hvad du putter i usb portene
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 17:48 #9
Men hvordan får jeg W til det?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2014 - 19:49 #10
Når den er aktiv har du så ikke et ikon nede i proces linjen hvor du kan klikke på og "udskubbe" hardwaren?
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 20:15 #11
Jo, den kunne med mit USB og bagefter min tlf, og den kan den også nu. Jeg troeded, det var noget periodisk, men det skyldes vel, at jeg ikke har "skubbet den ud", så tak for hjælpen. Får jeg et svar til points.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 20:17 #12
Nj, nu strejker den fandme igen.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. marts 2014 - 20:18 #13
Eller rettere: Der er ikke noget ikon.
Avatar billede ZeBa Ekspert
08. april 2014 - 00:30 #14
:(