Avatar billede Mellerup8 Nybegynder
18. marts 2014 - 20:47 Der er 4 kommentarer

Hjælp til at samle PC til at game og streame!

Hej alle sammen.

Jeg har ikke særlig meget forstand på udstyret inde i PC'en. Så derfor søger jeg hjælp fra folk som har!

Målet med computeren er at skal kunne spille computerspil samtidig med at jeg streamer uden at det lagger.
Hovedsageligt League of Legends.

Computeren skal helst være i 10.000,- eller under :)

Håber på hjælp, på forhånd tak! :-D
Avatar billede shako Novice
19. marts 2014 - 08:17 #1
Jeg går ud fra du skal have en stationær? Nu er League of Legends jo ikke det mest krævende spil, så det skulle nok kunne gøres til under 10.000.

Hvis ikke du vil bygge selv er http://topdata.dk/product.asp?product=9214 det et rigtigt godt bud
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2014 - 09:11 #2
Og hvis du ikke er til overclocking og gerne vil have det lidt billigere, så http://topdata.dk/product.asp?product=9576
grafikkort er lidt langsommere, og CPU er også.
Grafikkortet 280x scorer i 3dmark11 10,792
mens gtx770 score i 3dmark11 11,310
CPU'en kan du opgradere for 200kr så det er den samme som i linket ved #1.
Avatar billede shako Novice
19. marts 2014 - 09:16 #3
Hvis du kan undværre SSD'en, er overstående et glimrende valg også.
Avatar billede Mellerup8 Nybegynder
19. marts 2014 - 19:41 #4
Som sagt har jeg ikk meget forstand på computerens indhold, så har lige googlet SSD'en.

Men vil det så sige at i starten er SSD hurtigere end en normal harddisk, men med tiden bliver lige sådan eller langsommere?
java script: void(0);