Avatar billede jepzen Nybegynder
18. marts 2014 - 19:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbne et program i Windows 8.1

Jeg har lige anskaffet mig en computer  med Windows 8.1.

Og jeg er rimelig lost.

Hvordan finder jeg en samlet oversigt over alle installerede programmer?

Hvordan åbner jeg et program, som ikke har et genvejsikon?

Jeg har downloadet PSI Secunia, men nu kan jeg ikke finde det nogen steder, og der er ikke noget genvejsikon.

Hvis nogen kan anbefale tutorials eller tips og tricks til Windows 8.1, ville det være fantastisk :)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2014 - 19:56 #1
Den lette er classicshell, som giver dig en start som i win7.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2014 - 19:58 #2
Avatar billede jepzen Nybegynder
18. marts 2014 - 20:32 #3
Mange tak for tippet. Det vil jeg måske prøve. Ville dog ønske at det var muligt at klare sig uden :)

Er det meget vanskeligt at finde et installeret program og åbne det ellers?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2014 - 20:45 #4
der er en rund pil-ned ikon nede til venstre under tiles. Klik på den, og du kommer til samtlige apps (og ikke kun den tilpassede startside).
Det billede kan du scrolle sideværts i (ved fx at scrolle op/ned på hjul på mus - logisk nok!!!)
Avatar billede jepzen Nybegynder
19. marts 2014 - 22:14 #5
Tak for forslagene. Lægger du et svar?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2014 - 22:23 #6
Bare luk selv.
Avatar billede jepzen Nybegynder
24. marts 2014 - 15:10 #7
Taxa du ha :)