Avatar billede mvl Nybegynder
16. august 2001 - 22:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win2k og RAM

Halløj

Jeg har lige forsøgt at sætte en ekstra 128 Mb ramblok i min maskine, så jeg i alt skulle køre med 2 x 128 Mb. I Win98 kører det perfekt, men når jeg forsøger at starte Win2k får jeg blå skærm. Den samme blå skærm kommer også frem, hvis jeg kun har den nye ramblok i. Den gamle er en pc-100, og den nye er en pc-133.

Morten
Avatar billede egede Nybegynder
16. august 2001 - 22:17 #1
Hvorfor tror du det er rammen?
Kommer den blå skærm med det samme?
Avatar billede mvl Nybegynder
16. august 2001 - 22:19 #2
Det kan ikke være andet end rammen, for den har først givet problemer, efter at jeg satte den nye ram i.

Den blå skærm kommer, mens opstartstilledet er på.
Avatar billede mvl Nybegynder
16. august 2001 - 22:21 #3
Ups, jeg kom vist til at trykke forkert. Det må jeg lige få rettet...
Avatar billede mvl Nybegynder
16. august 2001 - 22:22 #4
Jeg må hellere oprette spørgsmålet igen...