Avatar billede Jannickhess Professor
16. marts 2014 - 23:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

brug for fast signatur i emails til venner outlook.com

Hejsa, jeg har prøvet at følge en anvisning, til at kunne indsætte en fast signatur i alle tilsendte mails, til både venner og familie,
Noget, som jeg fandt på en hjemmeside, men jeg kan ikke få det til at fungere overhovedet.

Er der nogen der evt, kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre det rigtigt?

Det jeg skal bruge det til, er til at man kan se et lille billede af mig, og mit tlf numre og adresse, hver gang at jeg sender en mail til folk.

Håber at nogen, kan hjælpe mig

Den der kommer med det rigtige svar er den jeg giver point

KH

JH
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2014 - 09:29 #1
Hvilke mail konto har du.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2014 - 09:38 #2
Ups du skriver at du har Outlook.com.

For et indsætte en signatur.

1. klik på tandhjulet øverst til højre.
http://i.imgur.com/duv5MpB.png

2. klik på Signatur nederst på siden.
http://i.imgur.com/GZ8XVkj.png

For at indsætte et billed.

1. klik på dit navn øverst oppe til højre.
http://i.imgur.com/ySwk7Ga.png
Avatar billede Jannickhess Professor
19. marts 2014 - 19:30 #3
Hejsa pixxel.

Tak for din, hjælp med signatur

Det jeg mente med billede, er at indsætte et billede sammen med min signatur,

Jeg kan godt indsætte det pr gang manuelt - men det kan måske ikke lade sig gøre helt af sig selv - uden at jeg skal gøre noget selv hver gang.?

Hilsen

JH
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2014 - 08:05 #5
Jeg går ud fra at det er Outlook.com ( web )og ikke Office Outlook ?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2014 - 08:24 #6
I Outlook.com tror jeg ikke det kan lade sig gøre. Det vil også være et spørgsmål om, hvordan dem, du sender en mail til, læser mailen RTF, HTML eller som almindelig tekst. Man kunne måske, hvis man var dygtig til at programmere gøre det.
Avatar billede Jannickhess Professor
29. marts 2014 - 11:59 #7
Okay, det er der ikke noget at gøre ved så.

Lukker ?