Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2014 - 15:43 Der er 2 kommentarer

Store problemer med at ændre looket på min wordpress hjemmeside

Jeg sidder her og håber, der er en venlig og meget dygtig sjæl derude, som kan hjælpe en ung kvindelig newbie med at forklare hende, hvorfor det skal være så svært at ændre min wordpress hjemmeside. Har forsøgt på mange andre forummer, men ingen lader til at kunne hjælpe :( Linket til min hjemmeside er: www.makednaked.dk
Jeg har for et stykke tid siden købt webhotel og installeret wordpress derpå. Sagen er den, at jeg har oprettet et childtema og forgæves forsøger at ændre basale ting, som at flytte titlen MAKEDNAKED til venstre i stedet for, at den er centreret. Det kan jeg også godt i min browser, men når jeg så kopierer koden (med mine ændringer) ind i style.css og uploader via filezilla, så sker der intet! Titlen ryger lige lukt tilbage til at være centreret. Det meste af min html kode i browseren er overstreget og står under noget, der hedder main.css og bootstrap.css. Hvad betyder det? Har det noget med at gøre, at jeg ikke kan ændre noget som helst i css?

HJÆÆÆLP tages imod med kyshånd. Har siddet tre uger nu sådan her og er ved at blive vanvittig :(
Avatar billede LNG.DK Novice
15. marts 2014 - 19:28 #1
Rigtig mange temaer har et felt til custom css indbygget i administrations delen af templaten som overskriver din css, hvad siger den dokumentation som fulgte med?
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2014 - 13:24 #2
Hej Diggs

Jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at gennemskue det. Linket til temaet er her:

http://inkhive.com/product/preus/

Synes ikke, jeg kan læse nogen steder, at css skulle være indbygget i admininstrationsdelen, og jeg derfor ikke kan lave ændringer?