Avatar billede Casperchr Nybegynder
13. marts 2014 - 10:32 Der er 4 kommentarer

Dell service

Mit motherboard er igen gået i stykker på min dell. Den er halvandet år gammel, hvad gør jeg?
Avatar billede chalde Seniormester
13. marts 2014 - 10:34 #1
Hvis det er et almindeligt forbrugerkøb (ikke erhverv), så har du 2 års reklamationsret og tager derfor kontakt til hvor du har købt den.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2014 - 12:02 #2
når det er "igen" på ting, der plejer at holde en årrække, så ville jeg tegne en udvidet forsikring på it-udstyr. Det lever en hård tilværelse hos spørger.

Hvis det er under 6mdr siden motherboard sidst blev repareret, så er det den dato, der gælder, og så er der stadig garanti (dvs typisk sælgers problem).
Avatar billede Casperchr Nybegynder
13. marts 2014 - 12:36 #3
Motherboardet blev skiftet i Juli måned.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2014 - 12:56 #4
så skal du bevise, at du ikke har pillet, og at fejlen var medfødt.