Avatar billede daphne Novice
06. marts 2014 - 22:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Pinterest.com

Jeg har en konto på www.pinterest.com, som jeg har brugt uden problemer indtil nu til aften.

Når jeg prøver at åbne siden i dels Chrome, Mozilla Firefox eller fra IE kommer der bare en blank skærm ???

Jeg kan stadig få adgang via min smartphone uden problemer, - jeg forstår det simpelthen ikke ?

Nogen, der ved hvad problematikken kan være ?

Har prøvet at genstarte min maskine, men uden held. Har også prøvet at gå ind på en del andre sider, og der er ingen problemer med at komme ind på andre sider end lige pinterest.com.

Håber nogen kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede milter Ekspert
06. marts 2014 - 22:30 #1
Avatar billede daphne Novice
07. marts 2014 - 08:38 #2
- og nu til morgen er der ingen problemer :-( - hvor er det typisk.

Hvis det sker igen, vil jeg benytte mig af de links, du har sendt mig.

Så læg venligst et svar, så jeg kan afslutte tråden.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede milter Ekspert
07. marts 2014 - 12:13 #3
Svar kommer her :-)