Avatar billede lmh4600 Nybegynder
06. marts 2014 - 09:21 Der er 8 kommentarer

Hjælp - Min side kommer ikke frem i Google

Hej..

Jeg er ved at lægge sidste hånd på min hjemmeside og kan ikke forstå hvorfor min side ikke bliver vist i Google, når jeg skriver den fuldeadresse i søgefeltet?

Det er lige meget om jeg skriver:

baekhuzet
baekhuzet.dk
www.baekhuzet.dk

Jeg er godt med på at jeg ikke kommer frem ved at skrive brugskunst ect. Men burde den ikke blive vist i Google når jeg skriver den faktiske adresse?

Hilsen
Lars
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. marts 2014 - 09:34 #1
Hej, Lars.

  Der vil gå en tid, fra sitet bliver aktivt, til de når at indeksere og rangere det. Hvornår gik du i luften med det?

De bedste hilsner
Avatar billede richardjensen Seniormester
06. marts 2014 - 09:37 #2
Den kommer STRAKS frem her ved brug af: www.baekhuzet.dk
Avatar billede lmh4600 Nybegynder
06. marts 2014 - 09:48 #3
@CRKrogh

Siden har været under oprettelse siden september og man har kunnet tilgå den ved at skrive adressen i adresselinien,

Så den har vel været i luften siden september 2013?

Har spurgt det firma der hjælper mig med at lave den, men det er lidt utydeligt det de siger..

@richardjensen

Ved godt den kommer når man skriver i adresselinien, men den kommer ikke frem i Google når man skriver i søge feltet?

Lars
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. marts 2014 - 10:06 #4
Du må lige forklare "utydelige".

Der kan være mange årsager til at siden ikke indekseres af Google. I og med at du ikke selv drifter siden, er vi til en vis grad afhængige af din udbyders søforklaringer, for at kunne hjælpe dig videre?
Avatar billede lmh4600 Nybegynder
06. marts 2014 - 10:13 #5
Jeg snakker ikke direkte med udbyder, men gennem dem der har hjulpet med at lave designet. Det er Adena i Herfølge der hjælper.

Ham der hjælper her siger at det er fordi vi ikke har lavet Keywords med vores navn (baekhuzet).

Men når jeg tjekker andre sider (V/ vis kildetekst), så er der ikke nogen andre der bruger deres webadresse i Keywords.

Håber det giver mening.

Lars
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. marts 2014 - 10:19 #6
Prøv at starte med at få keywords på plads og tjek jeres [robots.txt], hvis der ligger sådan en?
Avatar billede lmh4600 Nybegynder
06. marts 2014 - 10:25 #7
Jeg har skrevet alle mulige i Keywords bækhuzet,bækhuset,baekhuzet,baekhuset.

Hvad er robots.txt?
Avatar billede keysersoze Guru
06. marts 2014 - 10:43 #8
Google finder sider ved at der ligger links til dem på allerede indekserede sider - ikke ved at siden bare kan tilgåes. Ved at lægge dit link ind her på eksperten har du taget første lille step - skaf en masse andre links relevante for din side og se vil der ske noget.