Avatar billede rex_mundi Nybegynder
05. marts 2014 - 14:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside for dummies/CMS?

Hej alle  [:)]

Jeg står i den situation, at jeg skal lave en hjemmeside - men er absolut blank på det område..
Jeg er ikke specielt kritisk.... men dog for kritisk til at bruge 1-2-3 hjemmesider  [;)]

Er der nogen, der fx kender en platform/et tema, man kan bruge med wordpress, ved om man kan bruge Rapid Weaver sammen med fx wordpress eller andre kendte, velfungerende gratisudbydere af hjemmesider?

Al input modtages med tak  [:)]

Bedste hilsner Rex Mundi
Avatar billede magic-mouse Novice
05. marts 2014 - 14:30 #1
Hej!

Gå ind på unoeuro.dk bestil deres Bronze hotel til 8 kr i måneden med PHP. Tryk på 1-Click installation - og vælg den platform (wordpress) du vil ha. Fyld i informationen, og så har du en wordpress side inden for 1 minut.

Gå på youtube.com se en film eller 2 om hvordan man arbejder med wordpress, og nu har du et anstændigt grundlag for at fortsætte sælv.
Avatar billede rex_mundi Nybegynder
05. marts 2014 - 18:51 #2
Hej Magic-Mouse.

Så er jeg ved at starte op... domæne købt, godkendt ved hostmaster og WP installeret.

Men selve login-adressen er ikke aktiveret endnu. Er det noget, der kommer af sig selv eller skal jeg gøre et eller andet?

Venlig Hilsen Rex Mundi
Avatar billede rex_mundi Nybegynder
05. marts 2014 - 19:13 #3
Ups.... og tusind tak for svaret :-) :-) :-)

Venlig hilsen Rex Mundi
Avatar billede rex_mundi Nybegynder
06. marts 2014 - 17:10 #4
Ups, de to andre indlæg blev lagt forkert kan jeg se...

Nu er siden i hvert fald startet op, så må jeg se, om jeg kan få styr på den :-)

Tusind tak for hjælpen.

Venlig hilsen Rex Mundi
Avatar billede rex_mundi Nybegynder
20. marts 2014 - 00:39 #5
Det går da helt skidt for mig... nu har jeg tilsyneladende svaret mig selv (og var nær ved at give mig point for det også...) Hvordan giver jeg Magic Mouse point?

Venlig hilsen Rex Mundi
Avatar billede sonalias Seniormester
20. marts 2014 - 10:02 #6
Kan du først når/hvis magicMouse ligger et svar :) Vent 2 dage, og hvis han ikke har lagt et svar lukker du bare pænt efter dig igen.
Avatar billede sonalias Seniormester
20. marts 2014 - 10:02 #7
Og nej, du skal ikke acceptere mit... Fik også lagt det forkert...
Avatar billede rex_mundi Nybegynder
20. marts 2014 - 14:48 #8
Ok pænt tak for det :-)

Jeg venter og ser.

Bedste hilsner fra Rex Mundi