Avatar billede lauststeiner Nybegynder
03. marts 2014 - 22:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

windows 8,1 key/nøgle

Jeg har en Asus med windows 8,1
jeg lavede en dag noget lort da jeg skrev en kommando
inde i cmd og kom til at fjerne min windows nøgle og mit office
Har prøvet crack virker ikke? Og nøglen står ingen steder på den eller pap kassen jeg fik den i der må da være en eller anden måde så jeg kan få aktiveret den!!!!

Hvor finder jeg min windows nøgle så jeg kan aktivere det igen?

Laust
Avatar billede puren Ekspert
04. marts 2014 - 00:35 #1
hey og velkommen til eksperten.dk

1.
du bør måske lige kikke på de der regler en gang til ;)
Crack og andet form for pirateri er ikke noget vi gør i her på eksperten.dk

2.
dit spørgsmål har du lagt et forkert sted det skulle ligge
Styresystemer» Workstation» Windows 8

3.
i en kommandoprompt kan man lave en del så det vil hjælpe dig og andre der skal finde fejlen hvis du skriver hvad det er for en komando du fyret af...

Jeg formoder at det er en bærbar computer du har så har du kikket under batteriet eller de dæksler som er i buden af den??

[hvis du opfatter min kritik lidt hård så er det ikke ment på den måde men der er bare letter at skrive i klart sprog så alle fatter det og ingen er i tvivl om hvad der menes med det... endnu en gang velkommen til eksperten.dk]
Avatar billede chalde Seniormester
04. marts 2014 - 08:01 #2
På nyere maskiner er nøglen embedded i bios og står derfor ikke på en sticker.
Tag et kig her: http://www.nextofwindows.com/how-to-retrieve-windows-8-oem-product-key-from-bios/