Avatar billede zuledk Nybegynder
23. februar 2014 - 21:00 Der er 4 kommentarer

Søger forum system med betaling af medlemmer

Hej alle

Jeg søger et PHP forum som minder meget om dette: simpleportal.net
Det skal have kalender, forum, medlemmer, afstemning osv. Derudover skal det være muligt at blive almindelig medlem eller firma medlem hvor man betaler et fast beløb pr. måned via paypal eller lign.

Nogle der kender sådan et system?

Pft.
Avatar billede repox Seniormester
23. februar 2014 - 22:15 #1
Det er et meget specifikt system du ønsker. Var det ikke en mulighed at downloade simpleportal og modificere til dine behov?
Avatar billede zuledk Nybegynder
24. februar 2014 - 07:25 #2
Jo det er det selvfølgelig, men det kunne være langt nemmere hvis sådan et system fandes i forvejen. Jeg har desuden heller aldrig arbejdet med simpleportal.net før.
Avatar billede repox Seniormester
24. februar 2014 - 09:59 #3
Umiddelbart så er der ikke mange open source forums som har den seperate del med betalende medlemmer. Det er så specielt at du nok bliver nødt til at udvide sådan en løsning selv (eller købe eig til nogen der kan gøre det).
Avatar billede zuledk Nybegynder
04. marts 2014 - 10:45 #4
Fandt ud af at simpleportal faktisk har det indbygget med paypal. Så kan man sætte op hvem der må se hvilke emner i forummet. Genialt :)