Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2014 - 18:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke downloade

Ja jeg kan ikke downoade noget som helst på chrome
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2014 - 19:04 #1
hvad siger den/skriver den ?
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2014 - 19:25 #2
Altså downloaden starter, men så falder den efter et par sekundter i download hastighed og så er den helt nede på 0 KB/sekundtet så den helt stopper med at downloade.
Avatar billede FastEthernet Novice
22. februar 2014 - 19:39 #3
Er det et generelt problem, altså forekommer det uanset hvilken side du downloader fra? Har du prøvet med en anden browser (Firefox, Internet Explorer eller andet)?
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2014 - 19:45 #4
Ja
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2014 - 20:00 #5
.
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2014 - 22:37 #6
Slet og installer google chrome eller brug systemgendannelse hvis muligt ;)
Avatar billede MADOlsen Forsker
24. februar 2014 - 13:57 #7
Fik du løst problemet, siden du lukkede spørgsmålet? Og hvis ja, hvordan? Det kunne jo være, at der var andre med samme problem, der gerne lige vil have et par fif :-)