Avatar billede PoulFoged Nybegynder
22. februar 2014 - 13:59 Der er 9 kommentarer

Gendannelse af slettede filer på min hard disk til Sony tv

Jeg kom til at slette alle optagne programmer på min eksterne hard disk,der er tilsluttet mit Sony Bravia tv. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvordan jeg kan genskabe slettede filer. Så hjælp...
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
22. februar 2014 - 14:40 #1
Du kan kun genskabe slettede filer, hvis de ikke er slettet permanent eller hvis du har dem lokkende et andet sted.

Havd brugte du til at slette filerne med, var det computeren eller hvad?.
Avatar billede PoulFoged Nybegynder
22. februar 2014 - 16:10 #2
Fjernbetjeningen til tv'et. Jegforestiller mig, at de måske kunne ligge et sted på harddisken
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
22. februar 2014 - 17:16 #3
Jeg forslår at du sætter harddisken til en computer, og søger efter det, ved du havd filerne hedder eller hvilke fil format det er?.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
22. februar 2014 - 17:18 #4
Jeg kan også tilbyde og fjernstyre computeren, når du har sat harddisken til, hvis du har løst og stoller meget på mig.
Avatar billede summer Mester
22. februar 2014 - 21:36 #5
Hvis det er digitale Tv-programmer optaget på dit tv, kan du ikke læse disse data via en PC - de er kodede.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
23. februar 2014 - 15:09 #6
Den eneste måde jeg kan se at man skulle kunne gendanne det på, er ved at sætte den til en pc, og se om det overhoved ligger på harddisken.
Avatar billede summer Mester
23. februar 2014 - 21:47 #7
Se #5
Man kan overhovedet ikke bruge nævnte harddisk på pc'en uden at formatere og/eller omvendt.
24. februar 2014 - 05:52 #8
Ref #7: Nemlig !!! Det er i et for PC/MAC ukendt format ... spm. har være oppe før ...
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
24. februar 2014 - 11:57 #9
Så er der jo kun en mulighed det er og prøve om man kan finde det ved hjælp af fjernsynet ellers er det væk.