Avatar billede grafik-anders Mester
19. februar 2014 - 19:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man fjerne logoet nederst på Samsung UE40F7005?

Hej

Nogen, som ved om man kan fjerne logoet nederst på et samsung UE40F7005 TV?
Altså den lille halvrunde dims, som sidder under den ellers super flotte ramme.

https://www.hifiklubben.dk/Products/samsung-ue40f7005-led-tv-58267/

På bagsiden sidder nogle skruer, men fjerner man skiltet, hvis man tager skruerne af?

http://www.hjemmekino.no/Productinfo/TV/samsung-ue40f7005-951#/1

Mvh.
Anders
Avatar billede sve80 Nybegynder
19. februar 2014 - 19:48 #1
Jeg tror ikke du kan fjerne den forreste del, hvor der står Samsung på, uden at det bliver væsentligt mindre kønt end det er nu.

Blot et forslag, hvis ikke du kan lide foden: Tag foden af, køb et vægbeslag og hæng den på væggen...
Avatar billede grafik-anders Mester
19. februar 2014 - 20:04 #2
Sorry, - jeg var ikke helt klar i min formulering. Jeg vil netop hænge det på væggen (uden fod), men jeg kan se, at når folk hænger det på vægge, så er skiltet der stadig. Det ser ud som om, at foden sættes på skiltet, men jeg kan ikke se, om skiltet faktisk også kan tages af? Det er ikke vist nogen steder på nettet, men der sidder fire skruer på bagsiden, som ser ud til, at de måske kan løsne et beslag med skiltet?
Avatar billede sve80 Nybegynder
19. februar 2014 - 20:14 #3
Altså jeg har en 6000-serie lidt ældre end den der... Og de skruer du nævner holder foden. Piller du dem ud og fjerner foden er der næppe noget skilt tilbage - medmindre Samsung har lavet noget specielt ved denne model.
Avatar billede grafik-anders Mester
19. februar 2014 - 22:02 #4
Du har ret - der er en, som har gjort det med dens storebror!

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=123058&PN=5&title=kalibrering-af-samsung-55-uef7005-med-billeder

Cool!!!

Den køber jeg :)
Avatar billede grafik-anders Mester
23. februar 2014 - 16:34 #5
Jeg har fået mit fjernsyn og skiltet er væk. Det var super let og ser rigtigt godt ud. Jeg har god ikke modtaget mit vægbeslag endnu, så lige nu står det på foden.

Til gengæld har jeg store problemer med apps. Det virker simpelthen ikke?

De downloader ikke og jeg kan ikke tilgå dem. Der er forbindelse til internettet. Ind i mellem kan jeg bruge webbrowseren, men ikke hele tiden. Jeg har forsøgt at nulstille mange gange, men det gør ikke en forskel.

Nogle, som har erfaringer med det?

Mvh.
Anders