18. februar 2014 - 17:12 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Maksimer skærmbillede på hjemmesider

Jeg har fået et problem med at min pc/Explorer ikke starter med maksimeret skærmbillede når jeg vælger en given hjemmeside, hvordan får jeg Explorer til default at vise maksimeret vindue?

Mvh Jlalau
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 17:45 #1
Jeg tror jeg ved havd du mener, du skal trykke på en af F tasterne, jeg sidder ikke ved en computer lige nu, men når jeg kommer til en computer, så kan jeg skrive det nøjagtige svar.
Avatar billede jensenjs Juniormester
18. februar 2014 - 17:47 #2
I startmenuen, højreklik på ikonet Internet eksplorer (hvis det er den du mener)

Vælg egenskaber

Under fanebladet Genvej er der et sted der hedder kør

Her vælger du maksimeret
Avatar billede jensenjs Juniormester
18. februar 2014 - 17:48 #3
Glemte lige den vil du bruge F tasterne så er det F11
Så får du "fuld skærm"
18. februar 2014 - 19:47 #4
Nej for så forsvinder menulinje og andet godt.....
19. februar 2014 - 06:39 #5
Start én IE
TRÆK den ud til MAX størrelse
Hold [SHIFT] tasten
Klik [X] i hjørhen for at lukke IE

Så (burde) IE huske denne størrelse ...
Avatar billede jensenjs Juniormester
19. februar 2014 - 09:23 #6
Hvis du vælger den jeg skrev i #2 burde menu osv. ikke forsvinde.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. februar 2014 - 09:51 #7
jlalau du skal bare maksimere alle Internet Explorer og lukke dem alle ned, så husker den størrelsen.
20. februar 2014 - 17:16 #8
Virker ikke
20. februar 2014 - 17:18 #9
Til karise, skal man holde shift tasten mens  man trækker vinduet?
20. februar 2014 - 17:19 #10
til jensenjs, dette virker ikke
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
20. februar 2014 - 17:30 #11
jlalau virker min og karise_larry's løsning?.
20. februar 2014 - 20:46 #12
Nej de virker ikke
Avatar billede jensenjs Juniormester
21. februar 2014 - 03:11 #13
OK så er en her jeg husker fra gamle dage.

http://www.majorgeeks.com/files/details/ie_new_window_maximizer.html

Jeg har ikke selv prøvet denne version, men for en del år siden virkede den fint.
Linket er fra Major Geeks der er et særdeles troværdigt site.
21. februar 2014 - 04:09 #14
Til jensenjs

Jeg prøver det senere i dag på forhånd tak...
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
21. februar 2014 - 09:53 #15
jlalau hvis jensenjs's løsning heller ikke virker må du forklarer lidt nærmere hvad problemet er, for eksempel lægge et skærm billede ind.
25. februar 2014 - 11:25 #16
Hej alle

De læsningsforslag I er kommet op med løser ikke problemet, jeg tror det muligvis er lavet en taste kombination som har fået problemet til at opstå, jeg har nogle genvejs ikoner på skrivebordet der starter mine mest anvendte hjemmesider op og når jeg klikker på en af disse fylder skærmbilledet ca. 1/4 af normal størrelse. Så jeg lever med at maksimere disse.

Tak for jeres forslag.

Mvh jlalau
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
25. februar 2014 - 11:43 #17
Nu forstår jeg problemet, du skal holde Ctrl og + nede for at gøre det større og holde Ctrl og - nede for at gøre det mindre.
25. februar 2014 - 12:56 #18
Til Mads, når jeg følger dit forslag bliver teksten gradvis større, men maksimerer ikke skærmbilledet

jlalau
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
25. februar 2014 - 13:22 #19
Hvilken version af IE bruger du?.
25. februar 2014 - 15:19 #20
VERSION 10
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
25. februar 2014 - 19:09 #21
jlalau hvis du ligger et skærm billede her ind så kan vi bedere se hvad der er galt.
20. marts 2014 - 10:21 #22
Har selv fundet en løsning på problemet - jeg klikker på maximer
i det pågældende skærmbillede....

Jlalau