Avatar billede hen_rik Nybegynder
18. februar 2014 - 13:06 Der er 8 kommentarer

Tjenesten Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på

Hej Eksperten

Jeg har fået et problem med min computer, som jeg håber, at en venlig sjæl kan hjælpe mig med. Jeg kan ikke komme ind på min bruger profil. Jeg kan komme på en gæstekonto, men når jeg prøver at komme på min normale brugerprofil, får jeg fejlmeddelelsen:

Tjenesten Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på. Brugerprofilen kan ikke indlæses

Jeg har forsøgt at starte i fejlsikker tilstand via F8, men det kan heller ikke lade sig gøre. Der får jeg med hvid skrift mulighed for at vælge F1 for at komme i en menu jeg ikke rigtig kan bruge til noget.

Jeg vil selvfølgelig helt have adgang til det jeg har gemt på computeren, men det er ikke en katastrofe, hvis jeg bare kan få gendannet Windows. Krydser fingre og tær for at i har en løsning.

Mvh. Henrik

NB. Min computer er en Lenovo t510 installeret med Win7 Ultimate
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 13:19 #1
Jeg ved ikke så meget om det, men du kan prøve system gendannelse.
Avatar billede hen_rik Nybegynder
18. februar 2014 - 13:31 #2
Det kan jeg ikke uden at komme ind på min admin-konto... Går jeg ud fra
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 14:31 #3
Så skal du prøve et eller andet som jeg ikke kan huske hvad hedder hvor du kan komme tilbage til det tidpunkt hvor det stadig virkede.

Det kan godt være at jeg ikke svare helt rigtigt fordi jeg ikke ved så meget lige på det punkt, der kommer garanteret snart nogle dar ved noget mere end jeg gør på det punkt og skriver en kommentar.
Avatar billede hen_rik Nybegynder
18. februar 2014 - 14:46 #4
Tror bare stadig ikke jeg kan få lov til det fra en gæstekonto
Avatar billede hen_rik Nybegynder
18. februar 2014 - 14:48 #5
Jeg kan ikke få andgang til systemgendannelse - den beder om kode til min admin-konto
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 14:58 #6
Desværre jeg kan ikke hjælpe dig mere, du må vente på at dem der er rigtig skarpe på det område skriver en kommentar.
Avatar billede hen_rik Nybegynder
18. februar 2014 - 15:08 #7
Det er tanken der tæller
Avatar billede hen_rik Nybegynder
18. februar 2014 - 18:49 #8
Bump