Avatar billede Caro4886 Nybegynder
17. februar 2014 - 18:11 Der er 3 kommentarer

Problemer med trådløst internet!

Hej

Jeg har haft nogle problemer med mit grafikkort som ikke virkede ordenligt, så min computer har været til reparation hos elgiganten hvor de har skiftet mainboard og reinstalleret software.

Jeg har lige været oppe og hente computeren idag og da jeg havde startet den op og været igennem setup (ligsom når man lige har købt en ny computer) og var kommet ud på startsiden har jeg det problem at jeg ikke kan komme på internettet, nede i højre hjørne der hvor der er det der trådløst netværk ikon ser ikonet ikke ud som det plejer men ligner istedet en  computerskærm med et lille rødt kryds. Når jeg klikker på netværk ikonet skriver den "der er ingen forbindelser tilgængelige" og så kan jeg trykke fejlfinding og hvis jeg så gør det skriver den at jeg skal sættet et ethernet kabel til. Men betyder det så at jeg slet ikke kan bruge trådløst internet?

Ved  ikke hvor man finder det der med computer specifikationer men jeg tror man kan se det her:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablet/barbar-computer/SANP370R5ES08/samsung-3-serien-15-6-barbar-computer-np370r5e-hvid
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2014 - 19:51 #1
Prøv at gå ind på http://www.samsung.com/us/support/downloads og indtast dit model nummer. Og download trådløst internet driveren.
Avatar billede Caro4886 Nybegynder
17. februar 2014 - 20:08 #2
Hej hugajohan

Når jeg skriver model nummeret ind skriver den "please insert the valid model number"
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2014 - 12:33 #3
Du skal skrive det model nummer din pc har. Jeg ved ikke lige hvor det nummer står, måske på bunden af bærbaren.