Avatar billede ps76 Forsker
16. februar 2014 - 11:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fastgøre til proceslinien

Jeg bruger W8,1 - og jeg bruger Google kalender ret ofte. Jeg ønsker at have en genvej til denne nede i - proceslinien hedder det vist, altså umiddelbart til højre for "startknappen", således at jeg ikke behøver at finde tilbage til skrivebordet, hvis jeg arbejder på internettet og har brug for at se min kalender.
Men W8 vil ikke lade mig lægge en genvej dernede? Jeg har som nævnt en genvej på skriveborden, men når jeg trækker den derned, siger den at der allerede er en genvej til kalenderen fastgjort, og den kan jeg så vælge at frigøre...? Men det er der ikke...så hvordan får jeg min genvej derned...?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2014 - 13:24 #1
hvordan kalder du kalenderen?
Hvis du bare laver en genvej på skrivebordet med
https://www.google.com/calendar/render?tab=wc
så kan du trække den ned og fastgøre den til din browser-ikon.
Fremover kan du så højreklikke på ikon, og vælge kalender.
Avatar billede ps76 Forsker
16. februar 2014 - 15:48 #2
ja ok, det kan jeg godt se virker. Kræver så bare 2 museklik i stedet for ét, hvis det havde sit egen ikon direkte dernede...men det er jo til at leve med.
Giv et svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2014 - 16:04 #3
Bare luk selv...
Avatar billede ps76 Forsker
16. februar 2014 - 16:06 #4
ok