Avatar billede ressurex Praktikant
15. februar 2014 - 12:09 Der er 1 kommentar

loade netværk først ved boot, windows 7-

Kan man sætte windows 7 op til at loade netværk først! ved boot.

jeg oplever at både lan/wifi er det sidste der hentes i windows, og bliver aktivt.

Så det tager tid først man kan hente mail eller surfe, ved at der skal bruges tid på at finde netværk både lan/wifi.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2014 - 13:37 #1
Hvorfor lukker du bare ikke ned i dvale?
Her er systemet jo klart på langt kortere tid.
Har du ting der skal tjekke for opdatering, kan man jo bare gøre manuelt, eller genstarte Windows en gang imellem, så disse tjenester køres. Alternativet er at udsætte de tjenester der startes først, men det har jeg ikke rodet med. Her skal man sikkert ind under tjenester og rette til her.