Avatar billede ZeBa Ekspert
15. februar 2014 - 03:23 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Viser 30.000 filer

Har brugt stifinder til at vise egenskaber for en mappe. Antaller af GB passer sikkert, men den viser, at der skulle være godt 30.000 filer, og der er nok et par hundrede.
Har oplevet det før.
Hvad er der galt?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. februar 2014 - 08:03 #1
Det kommer vel an på hvilken mappe det drejer sig om og hvad den indeholder? Eks. Min Windows Mappe er på 19,8GB og indeholder 114.314 Filer.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2014 - 12:09 #2
Det kan være fordi i dine mappeindstillinger, der vises systemfiler og kendte filtyper ikke. Windows vil nemlig beskytte disse, så man ikke ved en fejl kommer til at slette disse filer.
Er det Windows mappen som poko1 også henviser til er det ikke ualmindeligt.
Kan for sammenlignings skyld sige at min windows mappe i Xp fylder ca 10 gb og den indeholder ca 25000 filer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. februar 2014 - 13:55 #3
Det er en ganske almindelig mappe med filer, som jeg selv har lagt derind og som sagt allerhøjst et par hundrede.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2014 - 14:07 #4
Ok.
Men prøv at gå i kontrolpanelet og i mappeindstillinger.
Tryk på vis og fjern tjek tegn så skjulte filer synlig gøres:
http://www.thedoctools.com/wordtips/wp-content/images/059_Show-hidden-files-and-folders.png
Og prøv så at gå tilbage til din mappe. Er der så flere synlige filer?
PS Husk at stille dine indstillinger tilbage til det anbefalede når du er færdig.
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. februar 2014 - 14:11 #5
Jamen der er ingen synlige filer. Det er kun når jeg bruger "egenskaber" eller kopierer, at disse tal vises.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2014 - 14:25 #6
Det har jeg så ikke en forklaring på.
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. februar 2014 - 14:32 #7
Det er jo heller ikke så vigtigt - med mindre det kan være årsagen til, at det (tilsyneladende) tager en evighed at kopiere.
Jeg undrede mig bare over det og tænkte, at det nok var virus eller noget andet af al det djævelskab, jeg slås med.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. februar 2014 - 16:32 #8
Hvis det er skjulte Filer kan du se dem ved i kontrolpanel mappeindstillinger vis sætte mærke i vis skjulte filer mapper og drev.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2014 - 16:40 #9
#8 Ja det troede jeg også var tilfældet her (#4), men som jeg forstår det ændrer det ikke noget på det??
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. februar 2014 - 18:32 #10
#8: Det har gjort, men kan der være skjulte filer i en mappe, som jeg selv nar oprettet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. februar 2014 - 18:43 #11
I princippet ja det kommer an på hvilke slags filer det er og der kan være spor af dem indtil du tømmer dine temp mapper der er an i Windows og en under brugere dit navn App lokale.
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. februar 2014 - 20:13 #12
ok, hvem vil have points?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. februar 2014 - 21:10 #13
""""ok, hvem vil have points? """""
Var der da hjælp??
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. februar 2014 - 21:36 #14
Næh, men jeg vil ikke risikere at fornærme nogen :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2014 - 09:03 #15
Hvis du ikke har fået en løsning du kan bruge beholder du bare dine point til en anden gang :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2014 - 19:01 #16
Jamen det har jeg vel - ved bare ikke, hvilke der virker :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2014 - 19:03 #17
Eller også var det de programmer, jeg allerede havde, der kom índ i kampen.
Men jeg skal have nogle svar nu, så jeg kan få lukket og slippe for at høre mere fra lukningspolitiet :)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2014 - 19:09 #18
Springer over og fjerner overvågning af tråden.
Så hvis poko1 ikke vil have dem lægger du selv et svar og lukker.
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. februar 2014 - 14:05 #19
ok, men tak for hjælpen.