Avatar billede Malthedt Nybegynder
12. februar 2014 - 23:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billig gamer pc

Hej
Jeg vil gerne have en ny computer, det behøver ikke at være en hardcore gamer pc eller noget, men vil gerne have en, som er god at spille på. Jeg har overvejet to computere http://www.sharkgaming.dk/max-bite-kickstarter.html og https://www.fcomputer.dk/gamer/gamer-computere/gamer-stationær/føniks/amd-r7-240-light-gamer-cm.html. Hvad for en syntes i er bedst, og har i selv nogle forslag? Mit budget er på cirka 3000 kr.
Avatar billede Blandy Praktikant
13. februar 2014 - 09:20 #1
Hmm budget på 3000kr er normalt det man cirka vil give bare for grafikkortet alene. Så du kommer dælme ikke langt med det budget, hvis det skulle kunne trække spil.

5000 kr, vil jeg mene er et absolut minimum, hvis det skal være spil-kompatibelt af nogen art.
Avatar billede Antonkt Nybegynder
13. februar 2014 - 11:42 #2
Jeg har den der Light Gamer på fcomputer, og den køre rigtig godt, den kan klare de nyeste spil hvis du bare indstiller grafikken så den er lidt lavere. Jeg ved ikke hvad for nogle spil du vil spille men den kan sagtens klare Minecraft, LOL, Arma 2, Civilization 5 og den. Kan også klare just cause 2 (hvilket vil sige at den nok også kan Assasins Creed). Jeg vil klart anbefale den som en god og billig Gamer PC
Avatar billede Malthedt Nybegynder
13. februar 2014 - 12:29 #3
Jeg har tænkt mig at spille css og lidt lol, men ved du hvilke settings den kan trække på css?
Avatar billede Malthedt Nybegynder
13. februar 2014 - 12:46 #4
Jeg kan se, at den computer, som jeg har sendt fra sharkgaming kun har intel i-3 core, men betyder det så meget?
Avatar billede Antonkt Nybegynder
13. februar 2014 - 17:57 #5
Jeg kan spille css med standard settings helt uden lag, og du kan sikkert også indstille den lidt højere.

Angående det med Intel, vil jeg sige at AMD er klart mere beregnet til gaming og ja det betyder væsentligt meget hvad for en du har.
Avatar billede Malthedt Nybegynder
13. februar 2014 - 18:04 #6
Mange tak for hjælpen! Hvordan er computeren sådan generelt? Er den hurtig eller langsom?
Avatar billede Antonkt Nybegynder
13. februar 2014 - 18:30 #7
Altså mener du i spillene for der kører den helt flydende men det andet kommer jo an på dit netværk
Avatar billede Malthedt Nybegynder
13. februar 2014 - 19:22 #8
Mener bare sådan generelt fx om den er hurtig til at downloade ting og til at starte op osv
Avatar billede Antonkt Nybegynder
13. februar 2014 - 20:50 #9
Downloade kommer også an på internettet men til at starte op er den helt perfekt tempo, men det kan ogs komme an på dit styresystem.