Avatar billede gittenadia Nybegynder
07. februar 2014 - 09:33 Der er 3 kommentarer

Startboks fejlmeddelselse

Denne boks popper op når computeren startes:

Program c:program File(x86)

R6034
An application has made an attemp to load C runtime library inccorectly.

Pleace contact the applications support team for more informations.

ved ikke hvad det betyder eller hvordan det skal løses.
07. februar 2014 - 10:40 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede gittenadia Nybegynder
07. februar 2014 - 11:30 #2
Det er i win7, og ja det startede for 1 uge siden. ved ikke om jeg har fået slettet noget eller....
07. februar 2014 - 20:33 #3
Systemgendannelse til før problemet ?