Avatar billede petert Forsker
05. februar 2014 - 08:39 Der er 3 kommentarer

Arkivering af mail, problematik.

Hej Alle
I relation til spm."Outlook 2010 kører langsom"
Har jeg et spørgsmål.
Findes der en smart måde til hvordan jeg kan arkiverer en masse gamle mail, (der fylder i min Outlook 2010, og dermed sinker opstart), men som jeg relativt let kan tilgå hvis jeg har brug for at finde enkelte mail frem.
Vel at mærke som ikke sinker opstart af Outlook.
MVH
Petert
Avatar billede AnyFellow Mester
05. februar 2014 - 11:22 #1
Du kan eksportere dele af dine mails i pst-filer, som du så efterfølgende kan åbne fra Outlook, såfremt du skal finde en mail.

Jeg har f.eks. en pst-fil for hvert år, indeholdende mails fra både indbakke og sendte mails.

Tidligere var der en begrænsning på 2GB pr. pst-fil. Jeg ved ikke om den begrænsning stadig er gældende.
12. februar 2014 - 18:40 #2
Ref #1: Omtalte 2G begrænsning var i Outlook 2003 og 'bagud' - og den ville bare begynde at 'opføre' sig underligt hvis det er tilfældet. Altså ikke direkte fortælle at de 2Gb *.PST fil grænse er nået ...
Avatar billede petert Forsker
23. juni 2014 - 07:21 #3
Jeg lukker dette.
Tak for hjælpen
Petert