Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2014 - 20:03 Der er 1 løsning

Php webshop // Auktion

Jeg leder efter en Webshop eller Auktion, hvor alle kan oprette deres egen annonce hvor de kan sætte vare til salg.

Jeg har kigget meget på Webid, men desværre alt for mange fejl i det til at jeg kan bruge det. Og har ledt nettet fladt for at finde noget men synes ikke jeg kan finde noget.

Nogle som muligvis kender noget gratis noget? eller noget til billige penge som fungere godt og sikkert.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2014 - 15:58 #1
Lukket - Problemet blev ikke løst.