Avatar billede nicolaj6133d Nybegynder
04. februar 2014 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp

hej jeg hedder Nicolaj er 15 bor i Kolding. er lidt ordblind skal i praktikplads i uge 14 og har svært ved at finde et sted vær sød at hjælp mig
Avatar billede Kongk Nybegynder
04. februar 2014 - 18:19 #1
Har du prøvet at ringe til nogle virksomheder i Kolding og omegn, hvor der er noget praktisk arbejde? Måske en webshop hvor du kan pakke f.eks. Ellers kan du Google "Pratikplads ordblind" måske?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2014 - 18:25 #2
fokusér på, hvad du er godt til, og vælg den vej.

Albert Einstein: Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to  climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.

Du skal så nok ikke være skrivende journalist - med mindre du altså vil på Ekstra Bladet ;)