Elektronisk manual til betjening af besøgende i virksomhed. Hvilken software?
I mit firma findes der i øjeblikket en papirs manual, der indeholder de regler og håndtering af opgaver, spørgsmål og andet man møder i sit arbejde i Receptionen. Der er mange små detaljer og tit skal der komme et hurtigt svar til gæsten. Derfor vil det både være lettere og mere professionelt, samt øge servicen hvis denne manual fandtes onlineBeskrivelse af projekt:
Når man søger på et ord skal der fremkommer en tekst på det man søger. Online manualen skal være nem at opdatere, som at tilføje nye tiltag, ændre i eksisterende eller slette. Disse rettelser skal administreres de receptionsmedarbejdere, som har ansvar for manualen. Hvis muligt vil det være godt hvis brugerne (folk, der sidder i Receptionen og betjener gæsterne) kan tilføje kommentar til et pågældende område, men ikke ændre i grundinformationen.
Eks på søgning:
Indtaster ordet: Svingdør -> Så kommer der en liste med filer i manualen, der indeholder ordet svingdør. Derefter vælger man hvilken tekst man vil læse, der passer til det man søgte.
Har nogen et forslag? Gerne Open Source - eller en hostet løsning?