Avatar billede per2edb Praktikant
29. januar 2014 - 17:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk Google translate

Jeg har en google translate rullebox på min web side.
Den kræver man vælger sprog manuelt

Jeg har imidlertid behov for at få oversat nogle sider fra Dansk til engelsk eller dansk til Tysk automatisk, hvor sprogene engelsk, tysk er forudbestemt fra en forudgående side.

Altså ingen rullebox. Koderne skal indlægges i en if .. then... (sprog)

Er der nogen der har koderne hertil
Avatar billede larsen45 Juniormester
29. januar 2014 - 18:35 #1
Den nemme løsning er at bruge chrome browseren, højre klik på siden og vælg det sprog du ønsker at oversætte til nemt og tager ikke mange sekunder.
Avatar billede per2edb Praktikant
29. januar 2014 - 19:50 #2
Jeg vil bede dig læse mit oplæg igen.

Det jeg søger er KODERNE jeg kan indlægge på web siden.
Ikke noget med klik på en bestemt browser, for så kunne jeg jo bare bruge Google translate rulleboxen jeg allerede har.

Meningen er at en websiderne står på engelsk (lavet på dansk) når der på en anden (opstarts) webside trykkes på et engelsk flag

Den besøgende skal KUN trykke på flaget - ikke på browserens translate
Avatar billede keysersoze Guru
29. januar 2014 - 23:46 #3
https://translate.google.com/manager/website/

Hvis du tænker på SEO har jeg dog svært ved at forestille mig at det er nogen god ide.
Avatar billede per2edb Praktikant
30. januar 2014 - 11:28 #4
Ja måske det er bedst at lade google's translate rullebox klare oversættelsen da jeg har den i forvejen.

Spørgsmålet er så er der koder der kan aktivere denne box til at vælge f.eks engelsk i boxen og aktivere valget

Disse koder vil jeg så lægge i flaget
Avatar billede per2edb Praktikant
31. januar 2014 - 18:36 #5
afsluttet
Keaserzone vil du lave det så du kan få point
Avatar billede keysersoze Guru
02. februar 2014 - 23:34 #6
Du plejer jo ikke at give point medmindre alt er kodet for dig til mindste detalje så ved ikke om jeg fortjener point bare for et link - men her i hvert fald et svar.
Avatar billede keysersoze Guru
02. februar 2014 - 23:34 #7
svar