Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2014 - 22:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

trustedinstaller

min ene brugerprofil er gået i udu. den er kapret af Windows media center.
og når jeg vil slette det media center skal jeg:
"ha`tilladelse fra "trustedinstaller"

HVAD ER "trustedinstaller"???
Avatar billede 220661 Ekspert
22. januar 2014 - 22:43 #1
Er det Windows 7 du arbejder i så mener jeg det er det vi i Xp brugerfladen kalder "Windows Installer"
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2014 - 22:47 #2
UNDSKYLD - ja det er Windows 7 serv. pack 1.
windoes installer?
jamen - hvordan i alverden får jeg så en tilladelse til at slette "Windows media center"?
jeg kan intet åbne på den profil - er det rene cirkus.
HVAD GØR JEG SÅ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. januar 2014 - 22:53 #3
Har ikke selv prøvet at fjerne denne, men du skal måske ind i og vælge det der hedder fjerne Windows komponenter??
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 00:03 #4
Windows komponenter?
det tror jeg da ikke jeg skal - men ved det ikke!
MEN i morgen køber jeg et helt nyt Windows og lægger på (uden HP-ingredienser)
så MÅ DET DA komme til at funke!
men træls er det.
23. januar 2014 - 06:17 #5
...den er kapret af Windows media center... Hvad mener du her ?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 14:38 #6
det jeg mente var, at hver gang jeg klikkede på et ikon, program el. alt andet så kom Windows media center frem med div. ting samt høj lyd og levende billeder (har aldlrig set det media center før) - så profilen var uduelig. kunne ikke åbne noget som helst uden jeg kom ind i det center.
herudover var jeg igen besat af en virus og jeg kunne ikke slette den angrebne profil.
derforuden havde jeg kørt revo-uninstaller og afinstalleret al HP-grej men under den kørsel må jeg ha´afinstalleret noget som ikke sku´afinstalleres og den kørsel blev kørt under den ødelagte profil.
MEN SÅ HER i nat har jeg nærmest stået på hovedet med div. fordi under forløbet kom der en besked fra Microsoft om at jeg var "detected!" klikkede så på reparer og kom ind i fejlsikret tilstand.
så hvad der har hjulpet og ikke har hjulpet står faktisk hen i det uvisse - desværre.
har osse været inde i trustedinstaller som havde overtaget magten over pcèn og dér forsøgt div.!
jeg opgav under forløbet nøjagtigt at skrive ned div. tiltag - så beklager men kan ikke gi´nogen løsning til andre der kommer i samme situation.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 14:40 #7
trustedinstaller ligger såvidt jeg husker her:
C-drevet
Windows
ehome
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 14:40 #8
afslutter sp.målet
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2014 - 16:01 #9
Har du kommet til at associere alle programmer til at åbne med Media Center?
Hvad sker der hvis du højreklikker på ikonet og vælger åbn med og vælger det rette program til at starte programmet?
Eller er det for sent?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 16:50 #10
#9
jeg har stået på hovedet og slet ikke sovet i nat.
pludselig kom Microsoft frem og ledte mig ind i fejlsikret tilstand - meddelte, at jeg var "detected" - kørte så den anbefalede procedure og vupti funkede min pc igen.

LÆG LIGE ET SVAR SÅ JEG KAN GI´DIG POINTS OG TUSIND TAK FOR DIN BISTAND TIL MIG HVER GANG JEG HAR ET PROBLEM!
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2014 - 17:15 #11
Ok og tak for det :-)