Avatar billede rhugs Nybegynder
22. januar 2014 - 20:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vil ikke installere 64 Bit version af Windows!

Håber i kan hjælpe! Jeg har lige købt ny PC og Windows 8,1. Under Windows installationen står der at man bare kan installere 32 bit versionen og den vil spørge efter 64 bit disc hvis/når relevant. Problemer er at det gjorde den ikke og nu kan jeg ikke opdatere til 64 bit idet den siger min PC ikke understøtter dette. Det kan jeg dog ikke forstå...

Processor familie Intel® Core™ i5
Processor Intel Core i5-4570
Processor hastighed 3,2 GHz
Processor antal kerner 4
Chipset Intel B85
RAM 8 GB
Motherboard B85M-G.
Nogen der har en god idé??
pft!
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2014 - 22:42 #1
Du er nød til at slette 32bit for derefter at installerer 64bit.
Det forudsætter selvfølgelig, at du enten har 64bit på DVD eller har en Recovery DVD med 64bit.
Avatar billede rhugs Nybegynder
23. januar 2014 - 20:40 #2
OK, tak. Det hjalp :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2014 - 21:44 #3
Ja det var da godt. Du accepterer bare dit eget svar, og hiver point hjem igen:-)