Avatar billede ZeBa Ekspert
19. januar 2014 - 21:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indstlling af kalender

Kan det virkelig passe, at man ikke kan indstille kalenderen, så den giver lyd fra sig, når  man nærmer sig en aftale?
Og en anden ting: Er det bare et udslag af microsofts sædvanlige idioti, at man ikke kan se på oversigten, hvornår præcis de enkelte aftaler finder sted?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2014 - 23:26 #1
Kender og bruger ikke kalenderen i nogle af de Windows maskiner jeg har . Har installeret Rainlendar 2.1 light i stedet, som kommer op med en boks om dagens begivenheder ved start :-)
http://www.rainlendar.net/cms/index.php
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. januar 2014 - 02:42 #2
Det lyder fornuftigt, og jeg troede, at jeg havde betalt, men så kommer en gang ævl om PayPal, hvor jeg blev bedt om en mail adresse, uden at vide, hvad det var for en, så jeg opgav mig egen - og overførte pengene til mig selv!
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2014 - 16:09 #3
Det er korrekt man kan købe en pro udgave af den. Jeg bruger freeware udgaven her. Den der hedder Rainlander Lite
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. januar 2014 - 00:43 #4
Men så skal man jo købe alt muligt ragelse
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2014 - 13:12 #5
Nej det skal man ikke. Man henter den der hedder Rainlander Light free:
http://www.rainlendar.net/cms/index.php?option=com_rny_download&Itemid=32
Jeg har ikke fået "tilbud" om noget som helst andet end programmet.
Avatar billede ZeBa Ekspert
25. januar 2014 - 19:19 #6
Jeg ved ikke, hvordan jeg bar mig ad, men tak for linket - det virker fint. Får jeg et svar til points.
Mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2014 - 22:58 #7
svar kommer her.