Avatar billede FinnAram Nybegynder
15. januar 2014 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgradering 7-8. Medion MD 97941 / Model P6631. SORT SKÆRM...Hjælp !!

Har forsøgt at installere mange gange, hver gang endt med sort skærm. Microsoft support henviste til Medion, som siger det ikke er deres bord at yde support til BIOS-indstillinger. Microsoft mener, at BIOS kan indstilles, så min computer kan køre 8. MEN HVORDAN??
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. januar 2014 - 14:12 #1
Måske du først skal downloade en driver her
http://www.medion.com/dk/service/start/_product.php?msn=30013287&gid=1
søg efter AHCI/SATA DRIVER
http://www.medion.com/dk/service/_lightbox/treiber_details.php?did=9779
Ps. Det er nemmere og hurtigere hvis du installerer fra USB Nøgle!
Avatar billede FinnAram Nybegynder
16. januar 2014 - 11:35 #2
Tak for det! Har installeret. Forsøgte igen at installere 8 med samme resultat: Sort skærm.
Avatar billede FinnAram Nybegynder
16. januar 2014 - 12:52 #3
Hvad gør jeg nu? Kan komputeren slet ikke opgraderes? Jeg trykker på slukknappen kort og får musen til at virke. Derefter slukker jeg helt, venter og tænder på ny: Komputeren åbner og "spoler" tilbage til 7.
Undervejs i installering genstarter den ved 30, 50 og 75% ...Derefter: Enheder klargøres...og så SORT...
jEG GIVER GERNE FLERE POINT, MEN VED IKKE HVORDA... :)
Avatar billede FinnAram Nybegynder
16. januar 2014 - 13:18 #4
Talte lige med Microsoft, der ikke må hjælpe mig med driver/BIOS... Men fik at vide, at BIOS kan indstilles, så 7-biosen i Medion kan samarb. med 8... Men hvordan?