Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
13. januar 2014 - 22:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ståjlet pc, kan man gøre noget?

Hej.

Jeg kender en der har været utrolig uheldig og fået stjålet sin pc, det være var der ikke backup af vigtige dokumenter mm.

Er der nogle der har nogle guldkorn til, hvad man kan forsøge sig til, at få pc'en tilbage..?

Kan man komme i kontakt med tyven og betale denne, for at levere det tilbage?

Skal man holde udkig på DBA eller er det så for sent, hvis den kommer til salg?

Vh.

Mikkel
Avatar billede frem-ad Professor
14. januar 2014 - 08:35 #1
Stjålet ved indbrud, eller stjålet på gaden. For hvis det er indbrud er statistikken pt at det i fleste tilfælde at det er udenlandske, og derfor ryger det til ud af DK. og mange andre ting, kommer også tit ud af landet så derfor er chancen ikke stor. Men det kan jo aldrig skade, og holde øje og så er det serienummeret der skal ses efter. Der er  jo altid nogen der prøver med nogle opslag, om en dusør men det giver som regel intet.
Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
17. februar 2014 - 14:12 #2
Vil du smide svar
Avatar billede frem-ad Professor
17. februar 2014 - 15:48 #3
Hvad endte det med?