Avatar billede hopir Novice
12. januar 2014 - 20:04 Der er 1 kommentar

Tilføje nas som mappe

Hejsa

Jeg har et problem, jeg skal lave backup af mine ting som ligger på min nas.. problemet er at min backupløsning ikke understøtter at backup andet end hvad der ligger på mit c drev. derfor tænker jeg mappe min nas som en lokal mappe på computeren, men kan ikke rigtig finde nogen løsning der virker.

jeg har prøvet:
mklink - Da det basic er en genvej, så fungerer det ikke da backup programmet ser der.

jeg har oprettet et iscsi lun på min nas og tilføjet det som en mappe på computeren, det fungerer heller ikke..

har i kendskab til programmer der der kan gøre sådan at min mappe på nassen, bkan tilføjes som en lokal mappe på computeren ?

vh
//Jesper
Avatar billede Blueeyez Mester
12. januar 2014 - 23:12 #1
Kan ikke huske hvad programmet hedder, men det kan tilføje en ftp som hdd i ens pc..

Der er dog en anden mulighed og det er bittorrent sync.. Nu antager jeg at du vil sikkerhedskopiere filerne på din pc over på din nas?