Avatar billede jslund Nybegynder
15. december 2013 - 16:38 Der er 1 kommentar

Hotmail

Jeg kan ikke komme ind på min hotmail, den siger at der er andre der evt bruger den.
Jeg kan godt mit passcode.  men den mail og det telefon nr jeg har opgivet da jeg oprettede min mail har jeg ikke mere.. Så skal man skrive hvem man har sendt mail til, hvilke mapper jeg har det kan jeg godt  men man skal også skrive hvad emme  og det gør jeg aldrig på min private mail.. På de oplysninger bliver jeg afvist, så nu kan jeg ikke få adgang til min mail. Hvad gør jeg????
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2013 - 17:13 #1
du kan jo prøve at opdatere til outlook.com - og overføre din konto til den (hotmail er udgået).