Avatar billede fmm2000 Nybegynder
11. december 2013 - 23:11 Der er 2 kommentarer

Hjælp. Vekselkurs alt forvdårlig på Paypal

Jeg er igang med at købe julegaver og de fleste købes på ebay eller amazon via Paypal.

For år tilbage kunne man vælge at betale i euro så man slap for paypals dårlige vekselkurs til kroner, men den mulighed har jeg ikke set i flere år.

Har prøvet at kigge i settings på min paypalprofil men finder ikke noget sted, hvor man kan vælge at betale i euro.
Hjælp der må da være en der ved hvordan man betaler i euro så det er ens egen banks vekselkurs der bruges frem for at betale i kroner så det er paypals kurs.

Har regnet mig frem til at jeg taber 5pct ved hver handel i kurstab. Det syntes jeg er meget.
Husk det når du handler med paypal. .

Lægger du fem pct til prisen plus fragt er det faktisk ofte billigere eller koster næsten det samme i Danmark.
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. december 2013 - 00:02 #1
Jamen, så køb det i DK, så skaber du også flere arbejdspladser ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. december 2013 - 01:55 #2
Paa Amazon kan du vel ligesaa godt bruge et credit card.