Avatar billede Rauff Juniormester
08. december 2013 - 14:44 Der er 1 løsning

Størrelse på PST fil kan ikke minimeres

Jeg kører Windows Vista og offfice 2007 med Outlook som mailprogram.

Min PST fil var ca. 1,7 GB herefter slettede jeg nogle mapper og stor filer og fik derved PST-filen ned på 1,2 GB.

Herefter lavede jeg en "hovedrengøring" hvor jeg slette ca. 3.000 gl. mails heriblandt nogle store mails (de er også slettet fra mappen "slettet"), men størrelsen på PST-filen er stadig 1,2 GB også selv om jeg komprimer filen.

Hvis jeg kigger i Outlook => Private mapper => Egenskaber => mappestørrelse for jeg et samlet forbrug på 0,3 GB, men min fysiske fil er 1,2 GB.

Hvordan får jeg komprimeret den fysiske PST-fil, så den fylde det som mine mails faktisk fylde (0,3 GB)??
Avatar billede Rauff Juniormester
07. februar 2014 - 14:17 #1
Ingen kommentar = slettes