Avatar billede bas Forsker
03. december 2013 - 16:25 Der er 1 løsning

Lenovo X230 - mobilt bredbånd

Hej

Jeg har en Lenovo X230 med indbygget modem til mobilt bredbånd.
Jeg har indsat et SIM-kort som jeg ved fungerer, da det er testet i en anden PC. Det er aktivt og med det rigtige APN.
Men det fungerer ikke i den pågældende PC. Det er som om der bliver slukket for radioen til WAN.
I ThinkVanatage Access Connections kommer der en besked med:
'Mobilt bredbåndsnetværk uden for rækkevidde, eller dit SIM-kort ikke er aktiveret ....'.
Jeg har prøvet med Fn + F5, men det hjælper ikke.

Hvad kan problemet være?
Avatar billede bas Forsker
09. januar 2014 - 18:24 #1
Lukker.