Avatar billede Flow-on Nybegynder
27. november 2013 - 17:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gyldendals ordbøger version 2003 virker pludselig ikke

Hej.

Jeg har længe brugt en gammel version af Gyldendals Dansk-Engelsk ordbøger, på min acer Aspire S3 med Windows 8. Jeg overførte den oprindeligt til min ultrabook ved at konvertere cd-rommen til en ISO-fil, lagde den på USB og mountede den så fra min ultrabook med Deamon Tools Lite....

Men pludselig kunne programmet ikke starte. Jeg afinstallerede det og prøvede at mounte det forfra. Jeg har også lavet ISO-filen forfra. Men det virker ikke. Ved installationen af programmet, gå alt fint lige ind til programmet skal startes og jeg får dette at vide: http://www.myupload.dk/v/1Pn_wOYDh.PNG.

Måske har det noget med mit antivirusprogram (avast!) at gøre. Den identificerede nemlig en af filerne fra ordbogen som en trussel, hvilket jeg slettede, men nu, selvom jeg midlertidigt deaktiverer avast! antivirus, så virker kan jeg alligevel ikke åbne ordbogen...

Hvordan kan det være?

På forhånd tak
Avatar billede Flow-on Nybegynder
27. november 2013 - 18:13 #1
Så underligt: nu virker det pludselig igen efter endnu et installations forsøg.

Jeg er alligevel meget åben for input, hvis/når det skulle ske igen..
Avatar billede Flow-on Nybegynder
27. november 2013 - 18:59 #2
Jeg lukker indlægget, da det jo faktisk virker nu.