Avatar billede WoM Nybegynder
21. november 2013 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

A og B-drevbogstaver til f.eks, et eksternt USB drev (WIN XP, WIN 7)?

Hvordan kan man bruge A og B-drevbogstaver til f.eks, et eksternt USB drev? Jeg har hverken et A- eller et B-drev monteret!
Vh  WoM
Avatar billede blazer Nybegynder
21. november 2013 - 11:11 #1
Du tilgår disk håndteringen ved at højre-klikke på "computer" (hvis du er i windows 7?) og vælger "Administrer. I det nye vindue som dukker op, kan du i "Diskhåndteringen" skifte bogstav for hvert drev.

Hvis det er windows XP, skal du højre-klikke på "Denne Computer".
Avatar billede Blandy Praktikant
21. november 2013 - 11:18 #2
Det gør du i diskhåndtering i kontrolpanelet.højreklik og skift drevbogstav.

Du kan dog ikke gøre det på dit c-drev, da det vil ødelægge hele systemet.
Avatar billede WoM Nybegynder
21. november 2013 - 13:07 #3
Hej blazer og Blandy,
tak for svarene - MEN: Der er ingen valgmulighed for A og B. Jeg er helt fortoligt med denne funktion - nu er jeg bare løbet tør for drevbogstaver og kunne godt tænke mig, at inddrage A og B.
Prøv selv, om der hos jer er mulighed for valg af A og B. Jeg bruger her WIN XP SP3.
Vh WoM
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2013 - 14:28 #4
I Windows 7 er der ingen problem
http://gratisupload.dk/vis_billede/704390/
Avatar billede WoM Nybegynder
22. november 2013 - 09:27 #5
Hej poko1
og tak for svaret. Jeg kan godt se, at det er ok ved WIN 7, men det nu med WIN XP jeg har aktuel problemet.

Jeg håber fortsat, at der kommer en løsning ved WIN XP SP3.
Avatar billede WoM Nybegynder
05. januar 2014 - 09:01 #6
Jeg har desværre ikke fået et brugbart svar. Jeg lukker emnet nu. Tak til alle, som har svaret. WoM