Avatar billede Slettet bruger
20. november 2013 - 22:29 Der er 3 kommentarer

vedr. studie bærbar valg

Hej

Jeg har brug for jeres hjælp og håber at i vil dele jeres holdninger/ideer med mig.

Jeg vil godt købe en ny studie bærbar, men fordi jeg ikke har forstand på bærbar og deres funktioner vil jeg godt have at i vejleder mig! og vil selvfølgelig være meget taknemlig for jeres hjælp!

Mine "eneste" krav til min studie bærbar er:
- at den er studieegnet
- ultra tynd
- vejer meget lidt
- er ekstrem hurtig
- har en skærm på 13,3 tommer
- at den på ingen måder lamer!!!!!!!!!!!!
- at den ikke bliver irriterende varm!!!!!!
- har en god batteri tid

Prisen er ikke nødvendig for min nye studiebærbar.

Derudover vil jeg spørge om hvad i synes om disse modeller og hvori forskellen ligger på dem.

http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/SANP940X3GK04/samsung-ativ-book-9-plus-13-3-ultrabook-np940x3g-k04se

http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/SANP940X3GK03/samsung-ativ-book-9-plus-13-3-ultrabook-np940x3g-k03se

http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/SANP900X3FK01/samsung-ativ-book-9-13-3-ultrabook-sort

http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/SANP940X3GK01/samsung-ativ-book-9-plus-13-3-ultrabook
Avatar billede Marcellius Nybegynder
20. november 2013 - 23:53 #1
Hey ziiindan

Jeg vil sige at dette forslag er ganske fornuftigt. Først og fremmest fordi det er Samsung, og jeg til hver en tid selv foretrækker Samsung, det er en stærk maskine, med et lækker gennemført design. Jeg har prøvet lidt andre bærbarer igennem tiden, men må sige at jeg har været mest tilfreds med min Samsung produkter. Derudover så har jeg selv haft denne maskine i brug, og kan kun sige at den er genial, især til skolebrug.

http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/SANP900X3FK01/samsung-ativ-book-9-13-3-ultrabook-sort

Denne er mere en rigelig som studie-laptop.
Grunden til at jeg valgte denne, er fordi at dens grafiske evner måske ikke er ligeså høje som de andre foreslåede bærbarer du delte med os, men dette er fuldkommen irrelevant når det kommer til studie. Den kan dog godt trække at spille (hvis man skulle kede sig i timerne :P )

Derudover er den jo sindssyg hurtig med dens SSD harrdisk, og igen hvis bare den skal bruges til studie så er 128gb mere en RIGELIG af plads. En god hurtig processor, og Rigelig RAM.

Det fedeste ved denne er at den er let, (1,3 kg) og stilet, med et genialt design, og så er den solid.

Den har en knivskarp lækker skærm, jamen altså der er ikke dét man ikke kunne sige var fedt eller lækkert ved den.
Den er fuldkommen overpowered til studiebrug.
Så det er latterligt at gå ud og bruge penge på noget større og dyrere end denne.

Jeg ville sige, GO FOR IT.

Håber jeg gav dig et "svar" :)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2013 - 07:40 #2
Hej

Tak for dit svar! Det vil jeg absolut tage med i mit valg.

Men jeg ønsker mere uddybende vejledning omkring de computere jeg har lagt ind på linksene, samt om der er andre bærbar som har de specifikationer jeg søger.

Har de computere jeg har lagt ind de specifikationer jeg søger og hvorfor er der prisforskel på dem?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2013 - 20:45 #3
ingen yderligere svar?