Avatar billede barth Professor
20. november 2013 - 11:30 Der er 1 løsning

Opgaver i Outlook i dag.

Jeg har fået en ny laptop med Windows 8.1 og Office 2013. Jeg har overført alle mine Outlook filer fra den gamle pc, og det fungerer sådan set rimelig godt, bortset fra en ting der irriterer mig.

Dagens opgaver står IKKE i Outlook i dag.

Hvis jeg laver en ny opgave står den der, men ikke alle dem jeg har i forvejen.

Når jeg går ind under opgaver har jeg flere "mapper":

1) Opgaveliste, og her står den nye opgave.
2) Opgaver - mit navn. Her står den nye opgave også.
3) Opgaver - Outlook, og her står den nye opgave IKKE.

Det må således være den 3. mappe der vises i Outlook i dag, men hvordan kan jeg ændre det, så det bliver opgavelisten eller opgaver - mit navn.

Jeg har været inde i Tilpas Outlook i dag, men her kan jeg ikke gøre det. Jeg har også været inde i filer, indstillinger, opgaver. Men her kan jeg heller ikke.

Er der en af jer der kan hjælpe mig med dette, så vil jeg blive meget glad. Jeg var så glad for at have ikke fuldførte opgaver i Outlook i dag. Det irriterer mig jeg skal gå separat ind i opgaver.

Jeg håber.
Avatar billede barth Professor
11. januar 2014 - 09:18 #1
Da jeg ikke har fået svar lukker jeg spørgsmålet. De opgaver der ikke vises i Outlook i dag sletter jeg og kopierer over i en ny opgave der så vises.