Avatar billede fjorbak Forsker
17. november 2013 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering af HP 4520s

Hej Gutter

Jeg har haft en forbandet politivirus på min maskine, jeg kan anvende cd og usb Windows 7 kører kun i fejl sikret tilstand.

Jeg har fået mine data reddet, vil formatere maskinen, men den vil ikke komme videre end til enten opgradering eller brugerdefineret.

Man kan så forneden se at der indsamles oplysninger, den stopper så og vil have en driver, jeg har forsøgt at sætte HP cd i og køre den men driveren findes ikke.

Med Windows XP kørte man bare installationen og så færdig, sådan var det i gamle dage, men på denne nye må der være andre metoder nogen der har en ide.

Mvh

Jan
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. november 2013 - 11:21 #1
Du skal brugerdefineret så kan du fortsætte  så får du en mappe der heder Windows old eller vælge avanceret her kan du slette partitionen og derefter trykke instal så får du en helt frisk installation
Avatar billede fjorbak Forsker
17. november 2013 - 11:47 #2
Hej med dig, undskyld når den funktion vælges har jeg formateret partionen den kører i ring som om, nu kom skidtet send et svar

jan
Avatar billede fjorbak Forsker
25. oktober 2014 - 12:57 #3
uhm