Avatar billede Marcus_mega_sej Nybegynder
13. november 2013 - 17:36 Der er 1 kommentar

gemt fil væk!!

Hej.

Jeg sidder her i min projekt uge og jeg har skrevet godt og vel 9 sider, men da jeg sidder i toget læser jeg den lige igennem og tjekker for fejl(jeg gemmer ikke) jeg lukker skærmen sammen og da jeg kommer hjem er der mindre end en halv side tilbage.
Jeg har både været inde i sidst besøgte, og dokumenter osv.

er der nogle der kan hjælpe mig?

MVh. Marcus
13. november 2013 - 20:54 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Under [Databaser] kategorien ?

Hvilket 'skrive' program ?