Avatar billede Slettet bruger
12. november 2013 - 09:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

windows 8

hvad er forskelen

Hvilket produkt
Windows 8
Windows 8 pro - tilbud til studerende
Windows 8 pro n
Windows 8 pro
Windows 8 n

hvad er forskelen mellem alle af de overnævnte vil gerne i skriver det herinde
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2013 - 09:20 #1
http://www.eksperten.dk/spm/987944

hvilke mener du ikke er i indlæg #1?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2013 - 09:24 #2
jo men det svare ikke på alle og man kan ikke finde noget om dem alle vil jeg sige men det kan være du kan sige mig hvad forskelen er mellem dem
Avatar billede MADOlsen Forsker
12. november 2013 - 09:35 #3
Så længe du alligevel altid selv ender med at snuppe point'ene, så tror/håber jeg sgu'tte, at der er så mange der gider at hjælpe dig...
Avatar billede repox Seniormester
12. november 2013 - 09:39 #4
Hans-Christian, du har misforstået pointen med at oprette spørgsmål på Eksperten.dk.

At du ikke er tilfreds med det første svar, betyder ikke at du bare skal lukke dit spørgsmål og opret et nyt.

Svaret i dit oprindelige spørgsmål er fuldt ud fyldestgørende.
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2013 - 09:45 #5
#2 Det står i det første indlæg hvis du klikker på links.
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2013 - 09:47 #6
og ellers må du udpensle hvad du mener der mangler.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. november 2013 - 12:07 #7
tilbud til studerende: 8.1 pro plus easy connections to school networks and data encryption.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2013 - 10:50 #8
hej lukker tråden nu
Avatar billede repox Seniormester
17. december 2013 - 10:57 #9
Så du mener ikke umiddelbart du den nødvendige hjælp af nogen og mente at dine udlovede point skulle gå til dig selv?
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. december 2013 - 11:06 #10
Så lavede du sgu lige tricket igen...
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2013 - 08:15 #11
ja fordi der er folk der ikke kan læsse hvad dcet var jeg mente jeg skulle ikke vide prisen men hvad forskelen var og det må man altså lære at forstå ellers og vis der ikke er nogen der kan forstå det må man simpelt hen selv tage pointe.
Avatar billede repox Seniormester
18. december 2013 - 08:22 #12
#11
Skru ned for charmen - der er ingen der gider at høre på det der. Svarene har været yderst fyldestgørende - du har bare ikke forstået dem.