Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
30. oktober 2013 - 14:08 Der er 3 kommentarer

Alle mine ting rykker sig når jeg genstarter

Hej når jeg tænder/genstarter men pc rykker alle mine ting på mit skrivebord ned eller op. Hvad skal jeg gøre?

Link til video hvor jeg viser det: http://youtu.be/NsFuSxTP-ik
Avatar billede 220661 Ekspert
30. oktober 2013 - 14:29 #1
Kører din pc med de rette skærmindstillinger i forhold til dit grafik kort?
Avatar billede JackieNguyen Nybegynder
30. oktober 2013 - 14:38 #2
det kan jeg ikke huske hvor jeg se det
Avatar billede 220661 Ekspert
30. oktober 2013 - 14:44 #3
Tror det er Windows 8 du kører, og den er jeg ikke ekspert i desværre.
I de andre versioner kan man højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaber for skærm den vej.
Standard indstillinger for din grafik bør stå i din vejledning til din pc.
Er problemet sket lige her indenfor de sidste dage kunne du prøve at systemgendanne til da det virkede rigtigt.