Avatar billede ps76 Forsker
26. oktober 2013 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne pdf filer fra email

Hvis jeg får en email med en pdf fil vedhæftet - og jeg klikker på vedhæftningen - får jeg besked om at "Denne filhentning kan ikke gemmes på grund af en ukendt fejl - prøv venligst igen".

Hvis jeg til gengæld gemmer filen på skrivebordet og derefter åbner den derfra, er der ingen problemer. Det "plejer" da at virke direkte fra en mail også? Hvad kan der være galt? Har prøvet flere pdf readers med samme resultet..? bruger iøvrigt Thunderbird og windows 8.
26. oktober 2013 - 12:21 #1
http://ninite.com/reader/ ?

(Hurtig installation af Acrobat Reader)
Avatar billede ps76 Forsker
26. oktober 2013 - 12:26 #2
jamen jeg har sandelig Adobe reader..? Samt et par andre - fox reader bl.a. Samme resultat.
Avatar billede ps76 Forsker
26. oktober 2013 - 12:26 #3
(hov, skulle ikke have været et svar...)
Avatar billede ps76 Forsker
26. oktober 2013 - 15:19 #4
..og når jeg alligevel prøver dit link, siger den bare, at jeg har den seneste update.
Avatar billede falster Ekspert
28. oktober 2013 - 09:53 #5
Avatar billede ps76 Forsker
28. oktober 2013 - 10:01 #6
Jeg fandt det - det var ikke browser problem, men thunderbird problem, så altså alligevel Mozilla til en vis grad.
Der skal man ind under indstillinger og vælge adobe reader - den stod på acrobat af en eller anden grund.
Du fik mig lidt på vej i den rigtige retning - så giv et svar hvis du vil have points.
29. oktober 2013 - 05:49 #7
Ping ...

Mig ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar] i #2; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede ps76 Forsker
29. oktober 2013 - 10:18 #8
ved jeg godt - det var en trykfejl...