Er det muligt at oprette en Word fil hvor andre på vores intranet kan tilføje tekst, samtidigt med at de ikke kan slette noget som andre har tilføjet i filen. ?
Hvis ikke, er der andre programmer hvor dette er muligt ? Jeg fortrækker at bruge office pakken..:-)
Et Word dokument kan ikke håndtere HVEM der har skrevet hvad. Så laver du en skrivebeskyttelse i dokumentet kan du heller ikke selv skrive i det. Alle eller ingen. Så måske en anden løsning. Måske et elektronisk dokument i noget PHP ku løse problemet.
Ja, kræver jo en web server, med PHP, men i har jo et intranet på, så kan vel klare det, eller komme til det. Men kræver selvfølgelig noget mere hår på hovedet at lave...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.