Avatar billede Laafck Nybegynder
21. oktober 2013 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til oprettelse af ruter

Hej alle.

Jeg søger et program som kan tilrettelægge en kørselsbeskrivelse/rute.

Det jeg ønsker er at man kan indtaste feks 20 vejnavne og så programmet regner en rute ud. Det må gerne være sån at man kan vælge korteste/hurtigste/økonomiske ruter.

Med venlig hilsen
Lars
Avatar billede moddi100 Seniormester
21. oktober 2013 - 18:05 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. oktober 2013 - 18:46 #2
google maps laver ruten i den rækkefølge adresserne er indtastet -
og ikke en optimal rute som ønskes hvis det er distrubitionskørsel.
Avatar billede Laafck Nybegynder
21. oktober 2013 - 22:55 #3
Ja Kurt54... Du har desværre ret...
Man kan heller ikke vælge korteste/hurtigste/økonomiske rute.
Avatar billede Laafck Nybegynder
02. november 2013 - 13:56 #4
Tror jeg desværre må opgive at finde et brugbart program.
Moddi100, du får lidt point. Du var trods alt det nærmeste jeg kom på et svar ;-)
Avatar billede moddi100 Seniormester
05. november 2013 - 18:52 #5
En skam, men at plotte dem allesammen ind og så trække dem rundt, må være vejen frem.

Til fremtiden skal du bede om et svar fra den, du ønsker at give point. Vent på han har lagt et, og accepter dernæst hans svar.

Indlæg #1 behøver der vidst ikke gives point til.